mandag 21. april 2008

Bloggens Fremtid


Dette er en blogg som ble opprettet knyttet til norsk faget vi har på skolen.
Her skal det komme forskjellige innlegg, som dikt, korte fortellinger, bildefremvisninger, analyser, nyheter osv.

Selv om denne bloggen skal være fagrealatert, så betyr ikke det at den kommer til og bli noe kjedelig! Jeg skal bruke mine kreative evner for å krydre innlegene mine litt, og noe av det jeg kommer til å fokusere mest på er at stoffet skal være underholdene<3

Jeg er ganske ny i blogging, så i starten kan det bli litt tull... Men jeg lærer fort og tror at dette med blogg kan bli ganske morsomt når man først har fått teken på det! Jeg har allerede noen små planer for den som jeg håper på og få til, men som sagt er jeg ny på dette så ting kan ta litt tid...


Ser frem til og blogge!


- Ardy<3



Ingen kommentarer: